2014. február 5., szerda

3.Fejezet

Sziasztook babák:$ Nahm kicsit belejavítottam tegnap Barbi részébe:D Remélem attól független jó lett:3 Komizzatok :$

Mikor Jahan észre vette hogy piszkálom a haját,egyből fel pattant és majdnem húzott nekem egy pofont,de megfogtam a karját.Csak értetlenül bámult rám és már majdnem hogy sírt igazából nem tudtam miért.Attól hogy simogattam a haját,elég erős lány azt meg kell hagyni de ott belül egy érzékeny lány.

-Hé,kislány mit csinálsz?.- szóltam oda neki.

-Ne hívj kislánynak,és eressz el.-mondta könnyes szemekkel,én csak tovább szorítottam a kezét.

-Eressz már el.-ordított,mire be jött anyu.

-Hé,gyerekek ti meg mit csináltok.-Kérdezte anyu,felháborodva.

-Semmit.-engedtem el hirtelen a kezét,majd Jahan ki szaladt.

-fiam ez meg mi volt?Miért bánsz így vele?Ez most neki biztos nehéz.

-Jó.-kezdtem gúnyosan.- Miért hogy bánok vele?Csak át hívtam filmezni ez kész.- röhögtem rajtuk,ilyet.

-Mit röhögsz?mi olyan vicces?Hmm..-kérdezte anyu idegesen.

-Á,semmi semmi .- röhögőgörcsöm lett annyira röhögtem hogy le estem az ágyról.

-Jó,ha neked ez ennyire vicces akkor lássuk mennyire vicces az hogyha szobafogságot kapsz.-mondta majd becsapta az ajtót.

Össze rezzentem akkorát csapódott az ajtó.Kerestem a iPhone-omat fel hívtam a haverokat,ma már úgy is unatkozni fogok ma még el mehetek valahova.Meg kerestem Louis telefonszámát,majd fel hívtam,pár csörgés után fel is vette.

-Csá,haver.-szóltam bele a telefonba.

-Csá,Hazz,most nem igazán alkalmas.-Hallottam a telefonba egy női hangot.

-Ohh,értem Eleanor mi?.-röhögtem a telefonba.

-Ja,de most mennem kel.-nevetett majd le rakta.

Felhívtam Niallt ,reméltem hogy ő legalább rá ér.

-Harry.-szólt bele,vidáman.

-Niall,nem jössz át,unatkozok ,hozd a többieket.-szólaltam meg hirtelen nevetve.

-De,oké pár perc és ott vagyunk.-majd le tette áhh de jó lesz,remélem Jahan nem jön ki a szobából.

/Jahan szemszöge/

Mikor a szobába elkezdte valaki simogatni a s hajam egyből felriadtam,hiszen az árva házban történtek már olyanok is hogy például aki őrizte az épületet nem figyelt fel és valamelyik lányt megerőszakolta,szörnyű volt.Ezért is félek ettől a dologtól mikor megláttam Harryt egy kicsit megkönnyebbültem,  azért kicsit ismerem bár ő is perverz,és kitudja miket csinálhatna velem attól függetlenűl nem az igazi testvérem.Mostohabátyám.Ezért kezdtem el "sírni"igazából bármikor megtudnám magam védeni.A földön ültem az ágy végénél csak bámultam lefele,minden sötét volt a szobába semmi sem látszott csak a hold fénye szűrődött át a függönyön.Így kicsit világosabb lett minden.Ohh van erkély ez de jó. Fel pattantam  oda léptem az ajtóhoz,ki nyitottam megcsapott a hideg levegő,imádom ezt az illatot,levegőt...úgy el mennék most sétálni egyet.El is megyek,de előtte muszáj hogy egyek valamit.Fel kaptam egy Nike felsőt,nadrágot,cipőt,baseball sapit meg egy toppot.

Be mentem a fürdőszobába megcsináltam a hajam,fogat mostam.Találtam a szobába egy fekete szemceruzát,gyorsan ki festettem a szemem de vékonyan.A cicámat fel kaptam ,őt is el viszem ki tudja mit csinálna vele Harry.Baseball sapit a fejemre tettem,a cicámank egy táskát is hoztam szintén Nike.Fel dobtam az oldalamra majd igyekeztem le.Be értem a konyhába,olyan szép volt rendezett tisztaság...Oda mentem a hűtőhöz,majd ki vettem a szendvicsnek valót.Mikor hallottam egy ajtó csapódást,de nem igazán figyeltem fel rá megcsináltam a szendvicset majd fel nyújtózkodtam a tányérokhoz,de nem jártam sikerrel,szinte már lábujjhegyen álltam.Mikor oda jött valami hozzám és le vett egy tányért nekem,azt hittem Harry de mikor megfordultam egy szőke fiú volt az,szemben álltam vele majdhogynem az orrunk össze ért,pár centire voltam tőle.Mosolygott majd ide adta a tányért,rá pillantottam Harryre aki magában szitkozódott és a szőke hajú fiúra egy megrovó pillantást vetett.

-K-köszönöm,de meg oldottam volna egyedül is.-vágtam oda egy gúnyos mosoly kíséretében.

-Bocsánat hogy élek,többet nem fordul elő.-mondta majd rá nézett a többiekre és el kezdtem röhögni.

-H-hát te meg mit képzelsz magadról?Menj vissza az elmegyógy intézménybe te.-böktem a hasába,gúnyosan.

-Oh,mivan ez már nem tetszik ?akkor mutatok én neked olyat ami tetszeni fog.-mondta vigyorogva,majd kezdte ki gombolni a nadrágját.

-Haver,azért ezt ne.-szólt közbe Harry én csak ott álltam nem tudtam hogy mit csináljak.

-miért ne?.-a szöszi  megállt.

-Mert te.-szólt  a szöszihez.-megértetted?

-Jó oké .- kacsintott nekem majd bevertem neki egyet..

-Ki vagy te hogy ezt tedd?Hm?Én most megyek csá.-mondtam majd ki rohantam a cicusommal együtt.Vissza mentem,elfelejtettem valamit a hűtőbe láttam  fagyit.

-Ja,és ez még kell..-megfogtam a szendvicsemet meg a fagyit és úgy kezdtem el indulni miközben valaki vissza szolt a szöszi....

-Menj anyukádhoz sírni.-mondta gúnyosan majd röhögtek mindegyik még Harry is...Egy kusza könnycsepp folyt végig az arcomon,majd jött egy másik.Oda sétáltam a szöszihez,mosolyogva,igaz hogy könnyes volt a szemem de akkor már leszartam a szüleimet nem veheti a szájára.Senki sem.

-Mi van meg gondoltad magad?.-kérdezte perverzen.

-tudod,azon gondolkozom hogy hogy lehet valaki ilyen bunkó?.-mosolyogtam teljesen közel mentem hozzá.

-Bunkó?.-kérdezte.

-Jaj hoppácska nem is .-mosolyogtam még mindig majd el kezdtem nevetni.-Te szánalmas Geci.-mosolyogtam még mindig majd be vertem neki.Ömlött a vér az orrából.

-Áú,nem gondoltam volna hogy ekkorát üt egy lány.

-Ha akarod még nagyobbat is kapsz ha még egyszer a szüleimet a szádra veszed.-mondtam de Harry meg egy másik fiú vissza  húzott  éppen adtam volna neki a másikat.Ott mondogattam a szöszinek a magamét.

-Eresszetek máár el.-ordítottam rájuk de ők csak erősebben fogtak.Ki szabadítottam magam hogy a másik srác alá rúgtam,az össze esett oda mentem a szöszihez még egyet be húztam neki ,alá rúgtam majd össze esett el kezdtem püfölni,közben sírtam,kicsit....oda hajoltam hozzá.

-Ne merd még egyszer a mocskos szádra venni az anyámat érthető?

-Igen csak hagyj békén.-nyöszörgött.

Felálltam róla még mindig sírtam el vettem a szendvicsemet és a fagyit majd ki rohantam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése