2014. február 3., hétfő

2.Fejezet

Sziasztook!:* Ma én (Barbi) fogom megírni a kövi részt.Remélem tetszeni fog! :)



-Rendben.-mondtuk egyszerre közben úgy néztünk egymásra mint akik ere gondolnak "Na várd csak ki a végét!"
-Jahan,gyere megmutatom a szobádat!-mondta az új "anyukám"
-Rendben!
Mikor beléptünk elakadtak a szavaim.Azt hittem csak álmodom.
-Ez,ez,ez...
-Mond el nyugodtan ha nem tetszik mert ha akarod alakitunk rajta!
-n-nem dehogy is!ez ez mesés!
-Örülök hogy tetszik!De most magadra hagylak hogy ismer meg az új szobádat!
-Rendben,Köszönöm!
Anne (azaz anyu) rám mosolygott majd kilépett a szobából.
:

Az ágy tulsó felén volt Kris-nek egy kis kosár s ott aludt olyan cukker hogy belehaloook
 körbenéztem  az új szobámba  majd megláttam egy családi képet,rögtön le is kaptam,végig néztem a családtagokon láttam Harryt ahogyan mosolyog,nem ismerem még de olyan tökéletes fiú.Vissza tettem a képet majd az ágyamra borultam.Egy kis idővel később valaki kopogtatott.
Vajon ki lehet az?
-Én vagyok az,Harry!
Felkeltem nagy nehezen s kinyitottam az ajtót.

-Hát te?.-kezdtem flegmán.

-Mi az már be sem hívsz?

 -Miért be kéne?De oké gyere!-mondtam még mindig  flegmán.

-Kösz-felelte egy egyszerű szóval.

-Nah akkor kérdezzem úgy,mit szeretnél?

-Öhmm..szóval csak úgy tájékoztatlak a ház az enyém,érted és nem fogsz anyunak árulkodni ha valamit csinálok,például bulit tartok amikor elmegy..Érted?.

-Óh hát ez nem egészen megoldható,lehet hogy a végén el jár a szám.-mosolyogtam.

-Hát azt nem hiszem,mert akkor megkapod de nagyon.-kezdte gúnyosan.


-Jó oké!!-feleltem haragosan. 


-Ja és ki ez a kis dög?! -nézett a cicámra.

-Hogy mered lehordani a cicámat?.-kérdeztem tőle felháborodással.

-És te hogy merészelsz be költözni ide csak úgy?

-Oh,bocsánat hogy élek többet nem fordul elő,és most menj innen ki.-utasítottam az ajtó felé.

-Oh,ne bánd azt édesem.-kacsintott.-És amúgy ma át fogsz jönni filmet nézni.-mondta perverz mosoly kíséretében .

Egész nap azon járt a fejem hogy hogy lett Harry ilyen Perverz és bunkó? Mikor még megérkeztem csak egy unott fiú volt.De nem bántam,legalább láthattam milyen is valójában.!De akkor jutott eszembe!Mindjárt ár kell akkor mennem!Gyorsan felvettem a legcukibb pizsimet kontyba kötöttem a hajam,felvettem a mamuszomat s irány Harry szobája már csak ez hiányzott pont ő és a szobája egyedül egy perverz ismeretlennel aki a bátyám,igaz hogy mostoha bátyám de akkor is.
Nagyon nagy volt a ház nem tudtam merre menjek.

-Szia Jahan!Mit keresel?

-Harry szobáját.Ma megkeresett és azt akarja hogy filmezzek vele,kérlek nem maradhatnák most a szobámba?.-könyörögtem Annenak.
.

-Ennek nagyon örülök hogy át hívott magához és  ismerkedjetek meg most jobb lesz minthogy itt maradj egyedül. !Folyósó végén az utolsó ajtó!

-Jó,köszi!.-mondtam egy ici picit flegmán.

Most sem válaszolt csak rám mosolygott s továbbment vacsit késziteni.
Bekopogtam,mire Harry unottan válaszolt.

-Kiaz?

-Na vajon ki lehet?Én vagyok az ,de látom nem akarsz ajtót nyitni úgy hogy én megyek szia!-mosolyogtam,és indultam volna el,mire két erős kar vissza húzott.

-Hé,hé nem menekülsz ilyen könnyen!.-megint az a perverz mosoly...

Bementem leültem Harry ágyára majd Harry gyorsan kiszaladt Pop-Corn-ot csinálni gondolkodtam hogy ki menjek vagy ne.3 Perc múlva vissza is érkezett Berakta a plazma tévéjén a "Démonok Között" nevű horrorfilmet.
Kicsit féltem.Majd egyszer Harry észrevette hogy félek s megölelt. 
Miután vége lett a filmnek Harry mellé feküdtem s elaludtam hogy vagyok én ilyen buta hogy a mostoha bátyám aki perverz és nem ismerem mellet el aludjak?????.



*Harry szemszöge*
Jahan csak ott aludt a vállamon.Úgy aludt el hogy a haját piszkáltam.Nagyon aranyos volt.Igazából érzek iránta testvéri szeretetet is de van ennél egy kicsit több,mint csak testvéri szeretet ,mikor meg láttam már akkor.De még most sem tudom elhinni hogy a testvérem,és nem azt akarom hogy a testvérem legyen,én azt akarom hogy több legyen testvérnél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése